Zachęcamy do zapoznania się z ofertą organizowanych przez Polski Drukarz sp. z o. o. szkoleń branżowych z zakresu social mediów oraz poligraficznej wiedzy teoretycznej.
Linked In – Jak prowadzić profil firmy poligraficznej
Social media dla poligrafów
Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza 28 marca br. na drugą odsłonę szkolenia warsztatowego „Jak prowadzić profil firmy poligraficznej na biznesowym portalu społecznościowym? LinkedIn dla branży poligraficznej”.
Warto zwrócić uwagę na zmodyfikowany i rozszerzony program spotkania. Prowadzący Piotr Sznajderuk skupi się na praktycznych aspektach skutecznego promowania firmy za pośrednictwem profilu biznesowego na platformie LinkedIn, a zwłaszcza na wykorzystaniu bezpłatnych i płatnych narzędzi dostępnych w tym medium społecznościowym. A że teoria najlepiej zapada w pamięć, gdy się ją stosuje w praktyce, przewidziano również sesję treningową projektowania treści na profil firmowy.
Szkolenie odbędzie się w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Wald w Warszawie. Szczegółowy program, regulamin oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-prowadzic-profil-firmy-poligraficznej-na-biznesowym-portalu-spolecznosciowym/Jak-prowadzic-profil-firmy-poligraficznej-na-biznesowym-portalu-spolecznosciowym
Poligrafia w marketingu
Technologie przełomu w marketingu drukowanym
Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zachęca do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”. Odbędzie się ono 29 marca br. w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Wald w Warszawie.
Jego celem jest zapoznanie słuchaczy z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w zakresie optymalizacji kosztów, oszczędności czasu i wypracowania skutecznych sposobów komunikacji między działami marketingu firm wszelkich branż, agencjami reklamowwyni lub studiami graficznymi a drukarniami.
Poligrafia staje się coraz bardziej cyfrowa, zarówno w aspekcie produkcyjnym, jak i w kwestii zaprzęgania do współpracy najnowszych technologii informatycznych. Prowadzący szkolenie dr inż. Jacek Hamerliński poszerzy zatem program spotkania o takie rozwiązania, jak powszechne już kody QR, technologie NFC i RFID, ale też np. augmented reality, i możliwości ich wykorzystania w drukowanych produktach marketingowych.
Program, regulamin oraz link rejestracyjny znajdą Państwo na stronie www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Poligrafia-w-marketingu/Poligrafia-w-marketingu.