Regulamin konkursu o nagrodę „Złotego Gryfa 2022”
Organizator
Polska Izba Druku
Tematyka konkursu
Najlepszy pod względem jakościowego i technicznego wykonania wyrób poligraficzny w kategoriach:
- produkt wielobarwny w oprawie prostej
- produkt wielobarwny w oprawie złożonej
- czasopismo wielobarwne
- produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej
- produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej
- opakowanie z nadrukiem
- etykieta
- produkt informacyjno-reklamowy
- kalendarz
Warunki uczestnictwa
Konkurs ma charakter otwarty w którym mogą uczestniczyć polskie podmioty gospodarcze, które:
prześlą do dn. 31.03.2022 r. na adres Zakład Technologii Poligraficznych dr hab. inż. Georgij Petriaszwili, ul. Konwiktorska 2 pok. 202, 00-217 Warszawa po 3 egz. prac konkursowych – produkcji wykonanej w kraju w 2021 r.
Pobierz „Kartę zgłoszenia” (format pdf)
Pobierz „Regulamin” (format pdf)
Laureaci otrzymują
- Główne nagrody „ZŁOTY GRYF” – statuetki oraz prawo używania znaku graficznego Złotego Gryfa na blankiecie firmowym oraz prawo zamieszczenia na swoich wyrobach sentencji „Drukarnia jest laureatem konkursu o nagrodę »Złotego Gryfa 2022«”.
- W każdej rozpatrywanej kategorii Komisja Konkursowa wyłoni maksymalnie 5 (pięć) prac nominowanych do nagrody Złotego Gryfa. Właściele firm, których prace zostały nominowane do nagrody Złotego Gryfa otrzymują jedno, podwójne, bezpłatne zaproszenie na Bal PID i Galę konkursu „Złoty Gryf”.
Ocena prac i ogłoszenie wyników
- Prace konkursowe oceniać będzie Komisja Konkursowa złożona z reprezentantów wyłonionych spośród następujących instytucji: Zakład Technologii Poligraficznych PW, Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego, Polską Izbę Książki, Izbę Wydawców Prasy, Sekcję Poligrafów SIMP, Polską Izbę Opakowań oraz Polską Izbę Druku.
- Komisja zastrzega sobie prawo do nie przyznawania nagród w danej kategorii bez podawania przyczyn.
- Zakończenie prac Komisji w kwietniu 2022 r.
Wszyscy laureaci nagrody Złoty Gryf w poszczególnych kategoriach otrzymają nagrody ufundowane przez firmy handlowe będące sponsorami tych nagród.
Wartość każdej nagrody wynosi równowartość 4 000 zł (cztery tysiące złotych).