Pomiń zawartość →

POLIGRAFIA w marketingu – szkolenie

Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00. Poprowadzi je doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec i konsultant – dr inż. Jacek Hamerliński. Do udziału zapraszamy wszystkie osoby stawiające pierwsze kroki we współpracy z drukarniami, zajmujące się zamawianiem i projektowaniem drukowanych materiałów promocyjnych i marketingowych, a także opakowań i etykiet, szczególnie pracowników działów marketingu w firmach wszelkich branż, a także wydawnictw, agencji reklamowych, studiów graficznych.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią. Program, warunki udziału w szkoleniu oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie szkolenia.akademia-wiedzy.eu/. Na zgłoszenia czekamy do 5 marca br.

Członkowie Polskiej Izby Druku


Formularz kontaktowy


Polska Izba Druku

+48 22 295 03 95
+48 22 295 03 96
izbadruku@izbadruku.org.pl
alicja.jarzabek@izbadruku.org.pl
agnieszka.mysiorek@izbadruku.org.pl

Godziny otwarcia
8:00 - 16:00

ul. Marywilska 34E/budynek E1
03-228 Warszawa
skr. poczt. 3

KRS: 0000118432
NIP: 5271084804
REGON: 010365461

    Imię i nazwisko

    Adres email

    Wiadomość