Pomiń zawartość →

Polski Drukarz – Szkolenia Poligraficzne

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą organizowanych przez Polski Drukarz sp. z o. o. szkoleń branżowych z zakresu social mediów oraz poligraficznej wiedzy teoretycznej.

Linked In – Jak prowadzić profil firmy poligraficznej

Social media dla poligrafów

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza 28 marca br. na drugą odsłonę szkolenia warsztatowego „Jak prowadzić profil firmy poligraficznej na biznesowym portalu społecznościowym? LinkedIn dla branży poligraficznej”.

Warto zwrócić uwagę na zmodyfikowany i rozszerzony program spotkania. Prowadzący Piotr Sznajderuk skupi się na praktycznych aspektach skutecznego promowania firmy za pośrednictwem profilu biznesowego na platformie LinkedIn, a zwłaszcza na wykorzystaniu bezpłatnych i płatnych narzędzi dostępnych w tym medium społecznościowym. A że teoria najlepiej zapada w pamięć, gdy się ją stosuje w praktyce, przewidziano również sesję treningową projektowania treści na profil firmowy.

Szkolenie odbędzie się w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Wald w Warszawie. Szczegółowy program, regulamin oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-prowadzic-profil-firmy-poligraficznej-na-biznesowym-portalu-spolecznosciowym/Jak-prowadzic-profil-firmy-poligraficznej-na-biznesowym-portalu-spolecznosciowym

Poligrafia w marketingu

Technologie przełomu w marketingu drukowanym

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy, zachęca do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”. Odbędzie się ono 29 marca br. w Centrum Hotelowo-Konferencyjnym Wald w Warszawie.

Jego celem jest zapoznanie słuchaczy z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w zakresie optymalizacji kosztów, oszczędności czasu i wypracowania skutecznych sposobów komunikacji między działami marketingu firm wszelkich branż, agencjami reklamowwyni lub studiami graficznymi a drukarniami.

Poligrafia staje się coraz bardziej cyfrowa, zarówno w aspekcie produkcyjnym, jak i w kwestii zaprzęgania do współpracy najnowszych technologii informatycznych. Prowadzący szkolenie dr inż. Jacek Hamerliński poszerzy zatem program spotkania o takie rozwiązania, jak powszechne już kody QR, technologie NFC i RFID, ale też np. augmented reality, i możliwości ich wykorzystania w drukowanych produktach marketingowych.

Program, regulamin oraz link rejestracyjny znajdą Państwo na stronie www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Poligrafia-w-marketingu/Poligrafia-w-marketingu.

Członkowie Polskiej Izby Druku


Formularz kontaktowy


Polska Izba Druku

+48 22 295 03 95
+48 22 295 03 96
izbadruku@izbadruku.org.pl
alicja.jarzabek@izbadruku.org.pl
agnieszka.mysiorek@izbadruku.org.pl

Godziny otwarcia
8:00 - 16:00

ul. Marywilska 34E/budynek E1
03-228 Warszawa
skr. poczt. 3

KRS: 0000118432
NIP: 5271084804
REGON: 010365461

    Imię i nazwisko

    Adres email

    Wiadomość